Els serveis d’emprenedoria de l’Ajuntament de Centelles, Ajuntament de Manlleu, Ajuntament de Roda de Ter, Consorci del Lluçanès i Creacció ofereixen al territori un nou servei pensat com a centre de recursos amb l’objectiu d’ajudar als empresaris a alliberar-se de tasques administratives i de gestió i així poder dedicar més temps a aportar valor als seus clients i incrementar la qualitat del seu servei. Aquesta iniciativa es va posar en marxa per fomentar un model d’emprenedoria social que primer es va plantejar com una prova pilot per als emprenedors ubicats als vivers de Creacció (HUB) i que vistes les necessitats dels emprenedors, ara obre l’oferta al territori.
El model d’emprenedoria social de Creacció amb aquest centre de recursos es consolida després del tast del servei que s’ha dut a terme durant sis mesos amb 13 empreses al llarg de més de 750 hores. La majoria de clients han aconseguit reduir un 80% el temps que dedicaven a tasques que no eren les principals de la seva activitat econòmica, i el 75% de les empreses han valorat positivament o molt positivament el servei. L’aspecte més ben valorat són la seva eficiència, la seva flexibilitat i el seu cost.
A través d’aquest centre de recursos, Creacció ajuda a organitzar i agilitzar la feina als emprenedors, als autònoms i a les micro empreses oferint hores de suport d’un professional, periòdiques o puntuals, en les tasques que es necessitin. Aquest servei s’adapta a les necessitats de l’empresari i realitza diversos tipus de tasques tant administratives com de gestió bases de dades, gestió documental, atenció telefònica o tràmits, entre d’altres.
Creacció continua treballant en aquesta àrea d’emprenedoria per crear un teixit productiu més consolidat, actiu i competitiu.