La Facultat d’Empresa i Comunicació obre un nou cicle de webinars dedicats a la “nova normalitat” empresarial, que donarà el tret de sortida el proper dimarts 17 de novembre, a les 9 del matí, amb la ponència del catedràtic d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra, Guillem López Casasnovas. L’economista menorquí, que des del 2005 fins al 2017 va ser conseller del Consell de Govern del Banc d’Espanya, realitzarà una conferència sota el títol “Recuperar per transformar l’economia catalana: els projectes europeus Next Generation EU”. López Casasnovas parlarà de com s’haurien d’invertir els fons europeus que han d’ajudar a la reconstrucció de la nostra societat degut als efectes de la COVID-19.
El següent webinar programat, que es durà a terme dimarts 24 de novembre a les 18h, comptarà amb la presència del catedràtic de Comunicació de la Universitat de Glasgow i professor del UEFA Certificate of Football Management, Raymond Boyle, i també de la professora titular de Comunicació de la Universitat de Tel Aviv, Alina Bernstein. Boyle, especialista en política i esport, i Bernstein, especialista en esport, mitjans de comunicació i perspectiva de gènere, presentaran el llibre Sport, Globalisation and Identity: new perspective on Region and Nations (Routledge, 2020) en el qual ambdós investigadors han escrit un capítol respectivament. El llibre, ja disponible a les llibreries, va ser editat per Jim O’Brien, Russell Holden i Xavier Ginesta.
El tercer webinar anirà a càrrec del professor d’innovació de la UVic-UCC i d’EADA Business School, Joan Albert Garcia-Moga, que realitzarà una ponència relacionada amb la pandèmia i els efectes que aquesta ha tingut en el món empresarial. “Com fer front (fins i tot vèncer) la pandèmia des del punt de vista empresarial” es durà a terme dimecres 25 de novembre a les 9 del matí.
El quart i últim webinar serà just una setmana després: dimarts 2 de desembre es plantejarà sota el títol de “Màrqueting i Comunicació per a petites i mitjanes empreses en la nova realitat empresarial”. Aquesta conferència anirà a càrrec de Daniel Batlle, qui és CEO, des del 2013, de l’empresa de medicina i estètica capil·lar Svenson Iberia. Batlle és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE i és professor de Màster Internacional en Màrqueting i Publicitat de la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Autònoma de Barcelona.
Tots els webinars tindran l’accés gratuït pels assistents, prèvia inscripció aquí