Una jornada per descobrir què passa quan els negocis, el marketing i la creativitat experimenten amb les últimes tendències tecnològiques
El proper 28 de novembre arriba una nova edició de l’EdgeDay, un esdeveniment que definim com “un dia per conèixer persones que exploren nous camins en l’ús de la tecnologia als seus negocis i professions”. És una manera d’actualitzar-nos i descobrir un munt de coses que s’escapen de la nostra capacitat d’estar al dia, mirant de respondre a una pregunta: “Què passa quan els negocis, el marketing i la creativitat experimenten amb les últimes tendències tecnològiques?”
A l’edició d’aquest novembre, posarem una mirada crítica en els diferents fronts en què la intel·ligència artificial està intentant revolucionar el mercat i ens farem les preguntes necessàries per diferenciar allò que aporta valor d’allò que només és “hype”.
Hi trobarem debats entorn a l’estat de l’art del marketing digital, els reptes que enfronten diferents projectes emprenedors basats en IA o l’aplicació d’eines d’IA generativa al disseny i la direcció creativa. Parlarem de la creació de negocis online amb un referent que ho ha fet tot en aquest àmbit, ens submergirem en el món de les dades i comptarem amb un pòdcast convidat en directe. La jornada es tancarà amb un afterwork, el marc ideal per evidenciar que l’Edge és sobretot conversar i fer xarxa.
L’Edge aposta per formats molt oberts basats en el debat amb persones que ens comparteixen com fan les coses; com dissenyen, validen i executen nous models de negoci; com ideen noves fórmules per interactuar amb el mercat o per automatitzar serveis; o com experimenten amb l’aplicació de noves tècniques i tecnologies al servei de la creativitat, el marketing i la creació de continguts.
En aquest marc i amb aquest pretext, l’Edge és l’excusa per conèixer persones que s’interessen per aquests reptes professionals, tant ponents, com convidats/des i per suposat persones del públic.
En els propers dies farem públic el programa definitiu. Esteu alerta!