L’objectiu de la iniciativa passa per fer créixer i activar les vendes d’aquests negocis, ubicats tots a Osona i el Lluçanès
Vuit empreses del sector agroalimentari d’Osona i el Lluçanès participaran en un programa innovador d’acompanyament impulsat per Creacció. La iniciativa començarà el proper 29 de novembre i s’allargarà fins al 7 de febrer.
Les empreses participants són Kibus, Mas Casanova, Civia Cereals, Mycelio, Niu Verd, la Musona, Enso i Quinyolis. Es tracta de models de negocis del territori que han estat seleccionats després d’haver presentat la seva candidatura per participar en el programa i que engloben propostes molt diverses, des d’activitats d’agroturisme fins a la producció de vedella, pollastres ecològics o bolets, entre d’altres.
L’objectiu principal del programa és fer créixer les empreses agroalimentàries seleccionades i activar les seves vendes. Aquest suport els hi permetrà conèixer canals, tendències, actors i principals clients del seu sector, establir aliances conjuntes i fins i tot establir un ecosistema per accedir al mercat. Amb aquestes eines podran posar en pràctica estratègies comercials que optimitzin el procés de venda en base a les possibilitats d’estructura de cada una de les empreses.
Per aconseguir aquests objectius, el programa compta amb experts del sector en màrqueting estratègic, operativa comercial i operativa i estratègia digital, que oferiran assessorament, tant grupal com individual. En aquest marc, es faran sessions formatives i pràctiques, i 10 hores de treball conjunt i individualitzat per definir i aplicar una estratègia pròpia per a cada empresa. També es faran trobades de networking per buscar sinèrgies entre els participants amb contactes del sector.